کم خونی در نفروپاتی دیابتی علت چیست و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کم خونی در نفروپاتی دیابتی علت چیست و چگونه آن را درمان

علت کم خونی در نفروپاتی دیابتی و چگونه آن را درمان چیست؟ کم خونی، درست مانند فشار خون بالا، اغلب اتفاق می افتد که معمولا همراه با خسارت های کلیه. مراحل مختلف شدت به عنوان های مختلف از کم خونی است.
علت کم خونی در نفروپاتی دیابتی چیست؟
کلیه Malfunctioned ناشی از نفروپاتی دیابتی موفق به تولید به اندازه کافی EPO (اریتروپویتین)، در عین حال، طول عمر کوتاه گلبول قرمز (گلبولهای قرمز خون) و سموم انباشته همه به کم خونی کمک می کند. بیماران می چهره رنگ پریده به عنوان، خستگی، مشکل در تمرکز و خواب آلودگی و غیره ارائه
چگونه برای درمان کم خونی در نفروپاتی دیابتی؟
مشخص شده است که نشانه هایی مانند کم خونی هستند به این بیماری ایجاد می شود بنابراین تا زمانی که ما می توانیم این بیماری را درمان، کسانی که smptoms به تدریج ناپدید می شوند.
برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، به دست گرفتن کنترل قند خون بالا خود می گوید کل داستان. با قند خون به خوبی کنترل شده، مردم باید برخی از اقدامات برای درمان بیماری کلیه را، این است که برای بازگرداندن اختلال کلیوی است.
داروهای چینی مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی و کامل حمام درمانی دارای اثر قابل توجهی در درمان بیماری کلیه است. همکاری با یکدیگر آنها می توانند مشکل کلیوی از علل آن را حل کند.
برای بیماران مختلف پزشکان درمان های مختلف برای آنها ترتیب بر اساس شرایط خود را، بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که چه نوع از درمان های برای سلامتی شما مفید است، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
اگر شما سوال دیگر در مورد نفروپاتی دیابتی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: